، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

برای خوشبخت بودن، مادر بودن کافی است

1392/6/19 15:24
نویسنده : سحر
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نازم، چه زیباست لحظه های آمدنت را به انتظار نشستن...............

 چه دل انگیز است و چه شوقی دارد دیدن روی ماهت برای اولین بار...............

و چه خاطره انگیز و شیرین است قدمهای کوچکت را در زندگیمان گذاشتن و لحظه لحظه گام برداشتنت به سوی سعادت و خوشبختی و هر چه که زیبایی هست دخترم............

عاشقانه هایی که نوشته میشود

خاطره هایی است که در انتظار دیدن تو به وجود می آیند

خاطره هایی است از تو , از هدیه ای که خداوند به ما عطا کرده

با امید به روزی که با چشمان زیبایت این خاطرات را بخوانی و بدانی که چقدر برای ما عزیز بودی و هستی و خواهی بود

تا روزی که  این خاطرات را بخوانی و بدانی که از اولین روز به وجود آمدنت چگونه با شوق منتظرت بودیم و چگونه آمدنت را به انتظار نشستیم و برایت دعا کردیم.

تا روزی که بدانی

دخترم , عزیز دلم , ما یعنی مامان سحر و بابا امیر , همیشه عاشقانه دوستت داشیم و تا بینهایت دوستت خواهیم داشت و برای سعادتت دعا میکنیم.

این روزا خییلی حال خوبی دارم، همش دارم به روزایی فکر میکنم که قدمای زیباتو تو زندگی ما میزاری و شادیمونو صدبرابر میکنی.... عروسک مامانی بینهایت منتظرم این سه ماه هم بگذره و تو رو در آغوش بگیرم و ببوسم و نگاه کنم ، بغلت کنم و لحظه هامو با تو سپری کنم.... وای حتی از فکرش هم بی تاب میشم.

این روزا یکم کمر درد دارم بیشتر بخاطر اینکه مجبورم شبا به پهلو بخوابم و انگار کمرم خشک میشه ...ولی همه این سختیا فدای یه تار موت... وقتی قراره فرشته کوچولویی بیاد تو بغلم به همه این سختیها و شب بیداریا می ارزه نازنینم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
20 شهریور 92 23:51
ایشالا 3 مااه دیگه عکس روشای خوشگل خاله رو برامون می زاری خدا حفظش کنه عزیز دلمووو
سحر جووون از این روزات لذت ببر و نهایت استفاده رو بکن و سعی کن هر روزش برات خاطره ای زیبا باشه
من الان دلم برای روزای بارداریم خیلی تنگ شده
سختی هاشم واسه آدم شیرینه
بووووووووووووس به روی ماهت


قررربون تو خاله ندای مهربونم... منم خییلی دلم میخواد زودتر این سه ماه بگذره و جوجم بیاد تو بغلم.از طرف من پارسا جیگری رو ببوس
مرجان
23 شهریور 92 15:37
چقدر قشنگ واسه روشا خانم مینویسی سحر جونم
3 ماهم به سرعت برق و باد میگذره و عروسکتو بغل میکنی
و خاله مرجانش هم مثل تمام خاله های دیگش براش ارزوی سلامتی و خوشبختی داره

مرسی خاله مرجان نازنیییینم بووووس
مامی النا
2 مهر 92 16:14
عزیزم بهترین روزای زندگیت رو سپری میکنی ازشون تا میتونی لذت ببر برای تو مامان مهربون وروشا نازنازی آرزوی سلامتی دارم امیدوارم با اومدنش زندگیتون از اینی که هست هم گرمتر بشه

مرسی بیتا جونم منم بهترینها رو برای تو و خانواده دوست داشتنیت ارزو میکنم