، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

تولد باباااایی

1392/6/26 14:00
نویسنده : سحر
500 بازدید
اشتراک گذاری

24شهریور تولد بابایی بود.

    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 البته متاسفانه امسال نتونستم خییلی باشکوه براش مراسم بگیرم... فقط یه دسر خوشمزه درست کردم. همون روز هم یکی از دوستای بابایی به اسم عمو مهرداد اومد خونمون و کمدی که تو اتاقته رو برامون اماده کرد که بتونیم ازش بهتر استفاده کنیم ... بیشتر داشتم مهمون داری میکردم ... البته چند روز قبل رفتیم رستوران و من اونو به حساب شام تولد گذاشتم نیشخند ایشالا سال دیگه سه تایی جشن تولد بابایی رو میگیرم وخییلی هم با شکوه و به یادموندنی قلب به بابایی هم گفتم سال دیگه با دخملیمون تولد برات میگیرم و به دخمل طلا یاد میدم که برای باباش کادو بگیره متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  وبراش برقصه ههههههه بابایی هم کلی ذوووق کرد.ني ني شكلك

راستی خوشگل من رفتیم برات تخت و کمد هم سفارش دادیم و ایشالا تا اواسط مهر اماده میشه و بعدش کم کم شروع میکنم به چیدن اتاقت

 

چند روز پیش هم برات کلی تل و گل سرخوشگل خریدم که وقتی دنیا اومدی بزارم روی موهای خووشگلتت نازنازی من

 

بعضی وقتا تو خونه باخودم شعر میخونم البته واسه دختر نازم ...کی تو رو قشنگت کرده مست و ملنگت کرده ... کی تو رو عروست کرده ... اینقده لوووست کرده

فعلا دیگه اتفاق خاصی نیفتاده ..... بیصبرانه منتظرم که بیای بغلم عشششششقم نفففسم جوجوی  منقلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا
5 مهر 92 13:28
تولد همسری مبارکککککک

ممنون عزززیزززم
محبوبه
11 آبان 92 13:18
ووووووووووووی دلم دختر خواست.
انشاالله بچه بعدی دختر.
انشاالله دخترت بیاد تو بغلت حالشو ببری

ایشالا محبوبه جوون. متین جونم ببوووس