، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

سونوی غربالگری سه ماهه دوم و اولین خرید برای نینی

1392/5/29 13:40
نویسنده : سحر
1,949 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 21مرداد رفتم پیش دکتر شاکری واسه غربالگری سه ماهه دوم... البته اینبار با مامانم رفتم چون خیلی دلش میخواست واسه سونو با من بیاد و نوه خوشگلشو ببینه... وقتی دکتر شاکری شروع کرد به سونو گرافی اولین جمله ای که گفت این بود: دختر خانوم شما در حالت نشسته استقلب... وااااای خداای من پس نینی دخممملههههه با خوشحالی پرسیدم اقای دکتر پس دختره گفت بله یه دختر سالم و خوشگل اینم چشم و گوش و بینی و دهن و ... خلاصه تمام اعضای صورت و بدن خوشگلتو بهم نشون داد. من و مامانم هم کلی ذووق کرده بودیم و قربون صدقه میرفتیم ... دکتر گفت قدت 22سانتیمتر و وزنت 307گرمه و این عااالیههههه ... دخترم قد بلنده ...ماشالا ماشالا...خلاصه دکی بهمون سی دی و عکس سه بعدی هم داد بعدشم به بابا امیر زنگ زدم و گفتم دختر عسلمون صحیح و سالمه و من 19هفته و 5روزمه و دو هفته دیگه وارد ششمین ماه بارداریم میشم..خدارو شکر که تا اینجای بارداریم خیلی خووب گذشت و اصلا اذیت نشدم و دخمل گلم کلی باهام همکاری کرد... عسسسل من خووشگل من خانوم طلااا خیییلی دوستت دارم

بعدش با مامانم تصمیم گرفتیم یکم واسه خوشگلم خرید کنیم خییییلی ذوووق داشتم و گفتم همین امروز باید برم واسه عسسلم چیزای خوشگل بخرم...خلاصه رفتیم واست سرویس کالسکه و کریر و رورئک گرفتیم همینطور وسایل بهداشتی و یسری از لوازم سیسمونیتو .....واااای هرچی میخریدم کلی ذوووق میکردم و قربون صدقت میرفتم ... شنیده بودم خرید سیسمونی از خرید جهیزیه خیییلی ذوووقش بیشتره Happy Dance

کلی وسایل خوشگل موشگل واست خریدیم بعدا که اتاقتو چیدم عکساشو میزارم عزیز دلم

بعدشم بابا امیر اومد دنبالم و رفتیم خونه و وسایل خوشگلتو بهش نشون دادم اونم کلی ذووق کرد.

حالا وقت اینه که عکس دختر نازمو بزارم تو وبلاگش....

این شما و این هم پرنسس خونه ماااااا

 راستی یادم رفت بگم سی دی که دکتر داد رو گذاشتم و دیدم از اولی که رفتم سونو همه جریانات روی سی دی ضبط شده و فیلم خانوم طلای ما که در حال حرکته و دکتر اعضای بدنش رو بررسی میکنه توش هست ... وقتی بزرگ شدی فیلمو برات میزارم عزیزم.... بابایی گفت فعلا فیلم رو بزارم کنار فیلم عروسیمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ندا
26 مرداد 92 14:44
ان شالله به سلامتی دخترگلتون بدنیابیادمنتظرسیسمونی خوشملش هستیم
خوشحال میشم دوست بشیم


مرسی مامان ندا جوون منم خوشحال میشم با هم دوست بشیم. اگه وبلاگ دارین لینکشو بزارین
محبوبه
27 مرداد 92 13:00
وای عزیزم.چه عکس نازی داره.معلومه که مثل مامانش نازنازیه.
مبارک باشه عزیزم.مواظبش باش


مرسی محبوبه جوونم تو هم مواظب متین باش جای من صورت نازشو ببوس
ندا
28 مرداد 92 5:01
واای خدا یا شکرت که دخمل گلت سالمه سحر جووون خیلی خوشحال شدم ، امبارک باشه عزیزدلم
سیسمونیشم مبارک باشه ایشالا به سلامتی ازش استفاده کنه
راستی سحر جون اسم انتخاب کردید؟؟


مرسی خاله نداجون مهربون... یه چند تا اسم انتخاب کردیم ولی هنوز قطعی نشده
هنگامه
28 مرداد 92 13:59


مرسی هنگامه جون
زهرا
1 شهریور 92 18:43
مبارکه ان شاالله بسلامتی زایمان کنی.

ممنونم زهرا جوون