، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

سونوی غربالگری سه ماهه اول

1392/5/26 16:48
نویسنده : سحر
17,392 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 4تیر شد و صبح من و امیر رفتیم مرکز سونوگرافی نسل امید برای غربالگری سه ماهه اول. ساعت 9صبح رسیدیم و اول قد و وزن من رو بررسی کردن و بعدشم یه مشاوره مربوط به غربالگری بود که انجام دادیم. تقریبا ساعت 11بود که دکتر صدامون کرد واسه سونوگرافی و رفتیم تو اتاق... یه مانیتور بزرگ روبروی تخت بود و ما میتونستیم از روی اون مانیتور نینی رو ببینیم. خانم دکتر اومد و شروع کرد به سونوگرافی. اولین چیزی که من تونستم تو مانیتور روبروم ببینم سر خوشگل جوجم بود که خیلی واضح مشخص بود.. بادیدنش من و امیر کلی ذوق کردیم و من محو تماشا بودم و دکتر هم داشت بررسی میکرد. بدن کوچولوت هم توی سونو واضح بود ولی هنوز دست و پاهات خیییلی کوچیک بودن و نمیشد کاملا دیدشون. خانم دکتر گفت بطور کلی تمام اندامهای بدن که باید تا این هفته (13هفتگی) تشکیل میشد طبیعی و سالم هست ..... خداارووووشکرلبخند ضمنا قدت 7سانتی متر بود......... اییییییییییییی جوووونم کوچولوی من....قلب خلاصه باید بگم مراحل سونوگرافی یکم طولانی شد و ماتقریبا 2-3ساعت منتظر بودیم و من سه بار رفتم تو اتاق سونو ولی وضعیت برای بررسی نینی کوچولو به قول دکتر پوزیشن مناسب رو نداشت. خلاصه نزدیک ظهر بود و من هم داشتم از گرسنگی قش میکردم. با امیر تصمیم گرفتیم بریم ناهار بخوریم و بعد ناهار دوباره بیایم. رفتیم یه سفره خونه سمت سئول (باربد) و یه ناهار توپوووول نووووش جاااان کردیم

نزدیک ساعت 2برگشتیم مرکز سونوگرافی و اینبار دکی گفت وضعیت قرارگیری جنین بهتر شده... خلاصه بطور کامل وضعیت رو بررسی کرد و گفت همه چی خوبه..... من میدووونستم نینی کوچولوی نازنازی من همه چیزش خوب و عالیه و هیچ مشکلی نیست... بعدش گفت منتظر آقای دکتر برای تعیین جنسیت بشین......... واااایییییییییییی لحظه خیییلی هیجان انگیزی بود من و بابا امیر با اشتیاق تمام منتظر بودیم و آقای دکتر اومد و بعد از کمی بررسی گفت :جنین سالمه و فعلا تا این هفته از بارداری مشکلی نیست... ضمنا جنین به احتمال زیاد دخــــــــــــــــــــــــــــــــــــترههووووووراااااا من مامی پرررررررررررررنسس شدم

یعنی اون لحظه واقعا نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم.................. من عاااااااشق دخملی هستم و همیشه ارزو میکردم خدا بهم دختر بده و خداااا این ارزومو برآورده کرد. صد هزااااار بار شکر....بابا امیر هم کلی خوشحال شد و بعدش اومدیم بیرون دیدم علی زنگ زده.... سریع بهش زنگ زدم و گفتم:دایی علی نینی دخممممممممممممممممممملههههه.... علی اینقدر خوشحال شده بود که نمیدونست چی بگه اخه دایی علی هم عااااااشق دخــــــــــــــــــــتره و همش بهم میگفت کاشکی بچه ات دختر باشه.... البته برای من سلامت نینیم از همه چی مهمتر بود ولی خوب دختر واااقعا عششششقه... بعدشم به مامانم زنگ زدم و اونم کلی خوشحال شد و یه اس ام اس به همه دوستام فرستادم و اونا هم کلی خوشحال شدن و تبریک گفتنYah

وقتی هم رسیدیم خونه ، بابا امیر به مامان ویدا و بابایی و عمه بنفشه و عمو بهرنگ گفت و همه کلی خوشحال شدن و بهمون تبریک گفتن.

عسسسسسسسسسل مامانی من بیصبرانه منتظرم که تو بیای تو بغلم و دختر نازم رو ببینم.... واست کلی برنامه دارم و از روزی که فهمیدم مامی پرنسسس کوچولو هستم اصلا انگار تو اسمونا هستم و از خوشحالی رو زمین بند نیستم. خیییییییییییلی دوست دارم عززززیزززززدلمممم.

 اینم عکس پرنسسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 17:30
سلام خانمی روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیم


عزیزم من عکس دخترتون رو ندیدم ولی بهش رای دادم ایشالا برنده بشه
لیلا
6 تیر 92 17:45
آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامی النا
9 تیر 92 1:55
جوجو ناز نازی زودتر بزرگ شو بیا پیش این مامان مهربونت


مررررسی بیتا جووونم بووووس
مامی کیارش و کیانا
15 تیر 92 12:12
سحر جونم خیلی خوشحالم شدم از بابت سلامتی نی نی و دختر بودنش خیلی مراقب خودت باش راستی به نظرم اگه می رفتی پیش حسن معینی زیاد اذیت نمی شدی چون خیلی تو کارش وارده من با اینکه دوقلو داشتم و کارش خیلی سخت می شد کلا یه ربع کارش طول می کشید آز غربالگری رو هم تو نیلو انجام دادم

مراقب خودت و پرنسس باش


مرسی الهام جون. دکترم گفته بود برم نسل امید. اماایشالا واسه سونوبعدی یا میرم پیش شاکری یا حسن معینی






ندا
16 تیر 92 19:00
ای جانممممممممم ، خدا رو صد هزار بار شکر که دخمل خوشگلت صحیح و سالمه
خیلی خیلی خیلی تبریکککککککک می گم گلم ایشالا به سلامتی به دنیاش بیاری و یه دخمل خوشگل و ناز و تپل مپل بشه .
بووووووووس


قربوون تو دووست گلم
سارا
5 مرداد 92 10:09
اييييييييي بابا مادر حساس دخملم كه مثله مادر خدا به داده اميرآقا برسه با اين حساس در حساس
سه نفرانه شدنتون مباركه مامي حسااااس

قرررربون تووو سارای مهربونم
فاطی خاکی
12 مرداد 92 17:06
سلام مامانی...از گوگول وبتو پیدا کردم....منم تقریبا شرایطم مثل توئه...البته من الان هفته ی یازدهم....و هفته ی سیزده قراره برم نسل امید برای غربالگری....خیلی خوشحالم که نی نیتون همه چیش نرماله....خداروشکر....


مرسی فاطی جون که به وبلاگم سر زدی. ایشالا میری سونو ومیگن همه چیز نینی عالیه
محبوبه
15 مرداد 92 11:23
خاله قربون این قند عسل بشه. عزیزممممممممممم بهت تبریک می گم .ارزو دارم این روزا زود بگذره تا نی نی بیاد تو بغلت گرم و نرمتتتتتتتتتتتت


مررسی محبوبه جووونم.