، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

شادترین خبر دنیا....... من مـــــــــــــــــــامـــــــــــــــان شددددددم

1392/5/26 15:42
نویسنده : سحر
964 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدم دل تو دلم نبود.... فقط میخواستم سریع بیبی چک رو بزارم ببینم جوابش چیه ....خلاصه با کلی اضطراب و ترس بیبی چک رو امتحان کردم یه لحظه از چیزی که داشتم میدیدم تمام بدنم لرزییییییییییید .......

خدددددددااااایااااا شکرت مثـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبت لبخند دو تا خط قشنگ که یکیش یکم کمرنگ تر بود..... نینی ناز نازی من اومده تو دلم خددددایااااا شکرت

اینم عکس بیبی چکی که برای اولین بار جواب مثبت رو از روش فهمیدم

دیگه از الان یه کنجد کوچولوی ناز نازی تو دلمه ... از همین لحظه میخوام تمام خاطرات خوب و شیرین با تو بودن رو برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی اونا رو بخونی و بفهمی مامانی و بابایی چقدر دوست دارن و عشششق زندگیشونی ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زهره مامان آرشیدا خورشید آریایی
8 اردیبهشت 92 17:53
وای وای وای وای (کلی شکلک رقص و سوت و جیغ و هورا )




به باباهی تون بگیم کادو امسال روز زنتون خصوصیه ها




انشالله سالم باشه و خوش قدم

مرسی خاله زهره جون. خدا امسال هم کادوی روزمادر هم روز پدر رو به هردوتامون داد.
مهري
5 خرداد 92 11:26




مرسی عزیزم بووووس
سارا
13 مرداد 92 9:19
مادر جان يه ذره وبلاگت رو آپ كن ميترسم اگر تويي بعد از خبره خوشه مادر شدنت پست بعديت خبره عروسيش باشه


ههههههه چشششم خاله سارا.. این چندوقته سرم خیلی شلوغ بود تو که میدوونی.
سارا
13 مرداد 92 9:20

سههههههههههههه نفرانه شدنتون مبارك


مرسی سارا جوون