، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

شیرین ترین تجربه

1392/5/14 15:20
نویسنده : سحر
449 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 14مرداده و من تقریبا19هفته از بارداریم میگذره. دو روز پیش چیزی رو احساس کردم که مدتها بود منتظرش بودم. یهو زیر دلم احساس زدن نبض یا چیزی شبیه ترکیدن حباب احساس کردم. این حالت چند بار تکرار شد و وقتی از دوستام پرسیدم فهمیدم بلههههههههههههه من دارم حرکت جوجوی نازنازیمو احساس میکنم. اخه عسسلم تو الان بزرگتر شدی و کم کم حرکت و ضربه هات تو دل مامانی مشخص تر میشه. وااااااااااااااااااای نمیتونم بگم چه حس قشنگیه ... این موجود کوچولو و دوست داشتنی داره تو بدن من رشد میکنه و حرکت میکنه و هر روز بزرگ و بزرگتر میشه. هفته دیگه تقریبا نیمی از دوران بارداریمو گذروندم... فقط نصف دیگش مونده. دوران بارداریم تا الان خییلی خووب بود و اذیت نشدم ... خداروشکرررر.....خیییلی منتظرم که این دوران زودتر تموم بشه و دخترم رو بغل بگیرم. عششق مامانی خییییلی دوست دارم دو سه روزیه دارم واست شعر میخونم... دستمو میزارم رو دلم و میخونم:

دختر بلا کی داره .... جیگر طلا کی داره

دختر عسل کی داره .... قند عسل کی دارهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
15 مرداد 92 9:40
ااااااااااااي جانه دلمممممممم شما داري فدات شم شما داري عزيزممممممم
خدا برات حفظش كنه و ان شالله هميشه همينقدر شاد باشهههههه


ممنونم عزیزم
کژال
17 مرداد 92 1:37
وااااااااااااااااااای سحر جونم 19 هفته گذشت من این مدت اینقدر درگیر بودم که نمیدونم روزا چطوری میگذره از این روزای بارداریت لذت ببر که خیلی خوبن
ایشالله این هفته های باقیمونده هم به خوبی میگذره

کژال جونم همیشه روحیه خوبت توباردای یادمه و سعی میکنم مثل تو باشم و از بارداریم لذت ببرم. ارین جیگری رو جای من حسساااابی ببوس

ندا
17 مرداد 92 14:43
ای جووونم ، چقدر زود گذشت سحر جوونم چقدر خوشحالم که حال تو و نی نی خاله خوبه ، فدای ضربه هاش بشم من ، حالا چند وقت دیگه که بزرگتر شد لگداشم شروع می شه و اونم خودش کلی پر از خاطره ست
باورت نمی شه سحر من با اینکه بارداری سختی داشتم ولی دلم برای اون روزا خیلی تنگ شده مخصوصا برای لگدای پارسا.
امیدوارم نیمه دوم بارداریتم به سلامتی و شادی و خوشی طی بشه عزیز دلم
بوووووووووووووس به روی ماهت

ندا جونم باردایت سخت بود یادمه ولی خداروشکر گل پسرنازنینی مثل پارسا تو بغلته که به همه سختیهاش میارزه...جای من اون لپای خوشگلشوووو ببوس