، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

روزهای شیرین انتظار

1392/3/30 13:55
نویسنده : سحر
562 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه هیچ مطلبی تو وبلاگت ننوشتم عزیزم. این چند وقته همه چی خوب بود و اتفاق خاصی نیفتاد فقط هفته دیگه 4تیر وقت سونوی غربالگری سه ماهه اولمه... کلی هیجان دارم واسه اینکه این بار اولین باریه که صدای قلب جوجه قشنگمو میشنومقلب خییلی منتظر رسیدن اون روز هستم اصلا نمیتونم احساسمو بیان کنم که چقدر مشششتاااقم که برم سونوگرافی و صدای قلبتو بشنوم عزززیزززم... راستی قراره بابا امیر هم با من بیاد. دیشب میگفت اگه یه دفعه دیدی من بعد از سونو گریه ام گرفت تعجب نکنقلب دیگه یه همچی بابای احساساتی دارین شما ....

راستی احتمال داره اینبار که میریم سونو معلوووم بشه که من بالاخره مامی یه پررررنسسسس کوچولو هستم یا مامی شـــــــــــاهزاده کوچولومن فقط ارزوی سلامتی تو را دارم و برام هیچ فرقی نمیکنه ...ولی کنجکاوم بدونم باید واسه دخمل خوشگلم خرید کنم یا واسه گل پسسسرم ....خییییییییییلی هیجان دارم دوست دارم زودتر 4تیر بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
29 خرداد 92 14:59
الهی شکر که سه ماهه اولت داره به سلامتی تموم می شه سحر جووونم ، ایشالا این 6-7 ماهم به سلامتی طی می شه و نی نی خوشگلت میاد تو بغلت.
گل واسه سحر جونم و نی نی خوشگلش

قررربونت برم دوست مهربونم. چند روز دیگه به دنیا اومدن پارسا جییگر نمونده ایشالا زایمان راحتی داشته باشی مهربوونم
مامی کیارش و کیانا
4 تیر 92 9:43
سحر جون ایشاله که هر چی هست سالم باشه


مرسی الهام جون. منم تنها ارزوم همینه
کژال
5 تیر 92 14:32
سحر جووووووون ایشالله سالم باشه نی نی
واقعا هیچ فرقی نمیکنه فقط وقتی بیاد تو بغلت فراموش میکنی که مثلا تو دختر دوست داشتی یا پسر هر دوتاش شیرین و دوست داشتنیه

اره کژال جونم واقعا فرق نمیکنه دختر یا پسرباشه فقط ایشالا سالم باشه و ما بتونیم به خوبی بزرگش کنیم
خاله پریسا
6 شهریور 92 13:06
سلام اماندا جونم خوبی؟دخملت خوبه؟پریسام شناختی؟ عزیزم بهت تبریک کیگم که وبلاگ ساختی عزیزم ایشالله به سلامتی زایمان کنی
عزیزم متاسفانه شمارتو گم کردم اگه میشه بهم تک بزن شمارت بیوفته

مرسی پریسا جونم که به وبلاگم سر زدی. عرفان جیگرو ببوس.