، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

بالاخره کنجد مامان اووووووووومد

1392/3/5 17:42
نویسنده : سحر
557 بازدید
اشتراک گذاری

اول خرداد  وقت سونوگرافی داشتم . ساعت 4عصر با کلی هیجان و یه کمی نگرانی رفتم واسه سونو. آخه دفعه قبلی حدود سه هفته پیش که رفتم سونو دکتر گفت که هیچی وجود نداره و قرار شد سه هفته دیگه بیام تا مطمئن بشن باردار هستم یا نه

خلاصه رسیدم سونوگرافی و نیم ساعتی معطل شدم و وقتی داشتم معاینه میشدم یه دکتر پیر با خونسردی تمام داشت معاینه ام میکرد. من دل تو دلم نبود همش میپرسیدم آقای دکتر جنین هست؟؟؟ چیزی میبینید؟ اونم خیلی خونسرد میگفت: صبر کن دخترم عجله نکنعصبانی بالاخره گفت: بله شما باردار هستید .... 7هفته و 6روزتون هست... جنین دیده میشه و قلبش هم میزنه........ وااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی خدای من این جمله رو که گفت من یکدفعه به گریه افتادم اصلا دست خودم نبود باورم نمیشد. یعنی واقعا مااااااااااماااااااااااااان شدم نینی تو دلم قلبش تشکیل شده و داره تالاپ تالاپ میزنههه ............. قررررررررررررررررررررررررررربون کنجد مامان بشم که البته آقای دکتر گفت 17میلیمتره و الان اندازه یه لوبیا شده. من ماااااااااااااااااااامااااااااااااااااان لووووووبیااااااااااااااااااااااااامخندهقلب بعدش سریع رفتم زنگ زدم به بابا امیر (راستی دو روز دیگه روز پدره) بهش گفتم حالا دیگه واقعا روز پدر مبارکت باشه ...اونم کلی خوشحال شد و باورش نمیشد و گفت شب شام میریم بیرون .... اخخخخخخخخخخخخ جون چه پیشنهاد خوبی منم این روزا کلی شکموووو شدم و همش دلم میخواد چیزای خوشمزه بخوووورم ابله البته لوبیای مامان دلش میخوااد خوووووووووووووووووب

عسسسسسسسسل من خوشحالم که اومدی تو دلم و یه دنیا خوووشحالم که مامان یه فرشته کوچولو شدم ..... از همین الان احساس میکنم بیییییییییییییییییییییینهاااایت دوست دارم عشششششششقمقلب به مامانم و همه دوستام هم گفتم و کلی خوشحال شدن تازه همشون ازم شیرینی میخوان که باید بخاطر عسسسسسلم بهشون شیرینی هم بدم .... به روی چششم

راستی دکتر گفت که ضربان قلبت 160-170 بار در دقیقه است و این عاااالیه عسسسلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهري
5 خرداد 92 9:08
منم بهت تبريك ميگم و ارزو ميكنم فرزندي خوب و صالح خدا بهت بده و هميشه شاد باشي







مرسی مهری جونم. منم برات بهترینها رو ارزو میکنم دوستم
مامی کیارش و کیانا
5 خرداد 92 11:08
سحر جونم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم ایشاله به سلامتی بدنیا میاد فقط و فقط مراقب خودت و لوبیا ی ما باش

الهام جووونم مررررسی که به وبلاگم سرزدی عزززیززم
سارا
5 خرداد 92 11:29


مررررسی سارااایی چقدر ناززه


هنگامه
5 خرداد 92 11:55
تبریک فراوون مامانی
مراقب خودت ولوبیاکوچولو باش


مرسی هنگامه جون که به وبلاگم سر زدی
ندا
11 خرداد 92 8:46
سلام سحر جووونم
اول اینکه تولد وبلاگ قشنگت مبارکک گلم
دوم اینکه مامان شدنت مبارککککک عزیز دلمممم ، به خدا نمی دونی چقدر خوشحال شدم ، ایشالا نی نی خوشگلت صحیح وسالم بیادتو بغلت

مرسی ندا جووونی ایشالا گل پسرت زودتر بیاد تو بغلت دووستم
مينا
11 خرداد 92 9:10
اوخي مبارك باشه مامان شدنت خانمي انشالله نه ماه بارداري راحتي و داشته باشي البته يه كم عق بد نيست داشته باشي تا مزه بارداري هم بفهمي ها


اره عزیزم... ولی فعلا خداروشکر زیاد اذیت نشدم




مریم
25 خرداد 92 10:18
مباااارکه خانومی ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد

مرسی عزیزم

ندا
25 خرداد 92 15:00
سحر جووونم بااجازه لینکت کردم عزیز دلمممممم

خیلی خوشحال میشم ندا جونی منم لینکت میکنم عزیزم

مامی النا
27 خرداد 92 0:39
دوست خوب ومهربونم خیلی خیلی خوشحالم که به آرزوت رسیدی ایشاله یه فرشته ناز ودوست داشتنی 9ماهه دیگه میاد بغلت وزندگیتون رو زیباتر میکنه

مرسی عزیز دلم که به وبلاکم سر زدی

عاطفه
28 خرداد 92 16:40
مبارکههههههههههههه.انشاالله نینی سالم و صالح باشه......به وبلاگ ما هم سر بزن


مرسی عاطفه جووونم که به وبلاگم سر زدی. ادرس وبلاگتو برام بنویس حتما بهش سر میزنم. خوشحال میشم دوووستم