، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

شیطنت های پرنسس هشت ماه و نیمه

1393/6/11 11:09
نویسنده : سحر
794 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من عکسایی که تو این پست میزارم شیطونیای شما در طول روز هستش .... ماشالا ماشالا وقتی بیداری یه دقیقه اروم نیستی همش در حال جنب و جوش و شیطونی و اتیش پارگی هستی شما ... به قول مامانم میگه روشا یکم بزرگتر بشه همش باید دنبالش اینور اونور بدوویی . یعنی روشا بدو مامان سحر بدووووخسته یه همچی دختر جیییییگری دارم منننننننننننننننننننخندونک محبت

اینجا داری سعی میکنی بکمک مبل خودتو بالا بکشی و وایسی

خب مامانی من تونستم واایسم هوووراااا محبت این دیگه کار هر روزمه که همش یه جا رو بگیرم و سعی کنم رو پاهام وایسمخندونک

خب حالا میریم سراغ میز تلویزیوون خندونک 

هدف من اون گلدون بالای میزه ... باید سعی کنم خودمو بهش برسووونمچشمک

به نظر میاد تو اشپزخونه هم چیزای جالبی باشه بهتره یه سر برم اوونجاااا

 

یعنی مامان تو این کشوهااا چی گذااااشته؟؟؟؟

کابینتااااا رو یاااادم نرههههههههههه

مامانی به نظرم جای شیشه های حبوبات رو باید عوض کنیخندونکزبان

مامانی وقتی میره تو اتاقم تو کشوهای کمدلباس چیزای خوشگلی میزاااره برم ببینم چی توش هست

بعدا لباسا رو به سلیقه خودم تو کشوووها میزارمچشمک

مامانی یکم از ژستای مختلفم عکس بزااار

دوربینو بده ماااامااانی منم ازت عکس بگیرمزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیوا
16 شهریور 93 14:51
سلام سحر جون خوبی مبارک باشه هشت ماه و نیمگی پرنسس. خیلی خوردنی شده این کوچولو که
سحر
پاسخ
ممنون شیوا جوونم
شیوا
28 شهریور 93 22:20
سلام عزیزم. این کلوچه خوردنی و از قول من حسابی ببوسش. دیدی سحر جون نی نی من چه زود رفت. چطور منو با یه دنیا حسرت تنها گذاشت.
سحر
پاسخ
شیوا جونم بییینهایت ناراحت شدم ولی مطمینم خیلی خیلی خیلی زود دلت شاد میشه برات بهترینا رو ارزو میکنم دلم میخاد خیلی زود بیای و خبر خوشی بهم بدی عزیزم