، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

سفر به چمستان

1393/5/12 17:46
نویسنده : سحر
815 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من

امسال عید فطر چهار روز بود و ما تصمیم گرفتیم به چمستان سفر کنیم ... البته من برای سفر خیلی تردید داشتم چون عید امسال که رفته بودیم شمال شما خیلی بی قراری کردی و اصلا شیر نمیخوردی و نمیخوابیدی و هر دو خیلی اذیت شدیم و ما هم سفری که قرار بود یکهفته بمونیم سه چهار روزه برگشتیم ... منم تصمیم گرفته بودم تا یکسالگی شما هیچ جا دیگه نرم ولی مامان و خالم  به من اطمینان دادن که در نگهداری از شما کمک میکنن و نمیزارن من اذیت بشم ... خلاصه منم با این اطمینان خاطر راهی چمستان شدمچشمک

سفر خیلی خوبی بود و کلی خوش گذشت ... شما هم واقعا همکاری کردی عززیززز دل من بوس

فقط بخاطر ترافیک خیلی سنگین تو مسیر رفت و برگشت  یکم اذیت شدی البته زودی رو شونه ام خوابت میگرفت یا مامان فایزه شما رو بغل میکرد و باهات بازی میکرد و سرگرم میشدی محبت

اونجا کلی اب تنی کردی و تو استخر بادی کلی بازی کردی و حسااابی دل همه رو بردی عررووسک ملوووسک من

اینم عسکای مربوط به سفر چمستان

 

وقتی رسیدیم ویلا روز اول بخاطر ازدحام جمعیت تو روستا اب گرم برای حمام فطع بود ما هم اب گرم کردیم و شما رو تو تشت شستیم ... کلی ذوووووووق کرده بودیاااا بلاااااچه منخندونک

شما تو بغل الناز مهربون که همش به من کمک میکرد و شما رو نگه میداشت ....مررررررررسی عززیززمبوس

خالم برای شما شعر میخونه و با شما بازی میکنهمحبت

اینم عکسای بازی شما تو استخر بادیعینک

پسندها (1)

نظرات (5)

ندا
15 مرداد 93 11:23
فدات بشم روشای خاله که اینقدر تو مسافرت مهربون و خوش اخلاق بودی و مامان و بابایی رو اذیت نکردی ، ایشالا که مسافرت بهت خوش گذشته باشه عزیز دلم عیدت مبارک سحر عزیزم
سحر
پاسخ
قررربون شماا خاله ندا جون مهربون عید شما هم مبارک ...پارسا خوشگلمو ببووس
محبوبه
20 مرداد 93 20:37
ای فداش بشم من.ماشاالله ماشالله روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر می شه.فدای خنده هاش بشم.مراقبش باش
سحر
پاسخ
قرربون شما محبوبه جونم ...خیلی لطف داری عزیزم ... متین خوشگلمو ببوس
بیتا
6 شهریور 93 17:38
روشا جون عشقم چقدر بزرگ شدی خاله دختر ناز وتودل برو ایشاله همیشه سلامت باشی ولبت خندون وسایه مامان وبابای مهربوت بالای سرت باشه
سحر
پاسخ
فدااای شما بیتا جونم ... مرسی عزیزم ... ایشالا سایه شما و مرتضی جان همیشه بالای سر النا خوشگلم باشه .... بووووس واسه خاله بیتا و النا نازنازی
مامی کیارش و کیانا
9 شهریور 93 23:44
سحر جونم خوبی ؟ خبری ازت نیست ایشاله که همگی خوبید می خوام عکسای جدید روشا جونمو ببینم دلم براش تنگ شده
سحر
پاسخ
الهام جووون منم دلم واسه دیدن عکسای کیانا و کیارش خوشگلم یه ذره شده ... این چندوقته روشا دندون دراورده حسااابی بی تابی میکنه و منم مشغول اروم کردنشم عززیزم... ممنون که به یاد ما بودی دووست مهربونم
محبوبه
2 آبان 93 13:04
یعنی خالش فداش بشهههههههههه بوس واسه جگیر طلا
سحر
پاسخ
قررربونت خاله محبوبه جونم متین خوشگلمو ببوس