، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

شش ماهگی روشا به روایت تصویر

1393/4/21 18:34
نویسنده : سحر
939 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم بالاخره لب تاپم درست شد و من تونستم بیام وبلاگتو اپ کنم با کلی عکس از فسسسقلی خونمووونبوس

نیازی به توضیح نیست مشخصه که شما در حال میل کردن انگشت پاهای مبارک هستید خندونکالبته منم تست کردم خیییییییییییییلی خوووشمزززززه بودچشمک

روشای روروئک سوااربوس

زبون دراوردن کار جدیدیه که یاد گرفتی تعجب

بعدم که بهت میگم مامانی زززشششته اینکارو نکن ...این خنده رو تحویلم میدیگیج

تو این چندتا عکس هم داری با بزبز قندی دعوا میکنیییییی

و در اخر کووبیدیش به نرده های تختغمگین

 

اینم تمرین نشستن و خواندن مجلهخندونک

اولش خوب نشستی بعد یهو افتااادیچشمک

یکی دیگه از کارای جدیدی که انجام میدی دراوردن حباب با دهنت خوشگلته ... یعنی هرچی بلاچه بازی باشه شما زود یاد میگیریمحبت

روشا و صندلی بادی محبوبشمحبت

قررربوون این ژستت بررررمممممممم ماااادررررررررررررررررربوس

روشا و ذوووق استحمااااممممخندونک

وقتی روشاایی سعی میکنه میله های تختو در بیاااارهتعجبعصبانی

وقتی روشا مووووش میشه ...باید درسته قووورتش داد این موشموشکوووبوس

خوب بالاخره تونستم یه قسمت از عکسا رو تو وبلاگت بزارم عسلم ... بس که داری شیطونی میکنی همش حواسم به شماست ... بقیه عکسا باشه برای پست بعدیزیبا

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ندا
1 مرداد 93 11:16
من فدات بشم روشای خوشگلم ، قربون اون خنده ها و زبون درآوردنت و نشستنت بشه خاله ، سحر جون مشخصه دخمل خوب و مهربون و خوش خنده ای داری ، ایشالا همیشه تنش سالم باشه و سایه شما بالای سرش شش ماهگیشم مبارک باشه دخمل خوشگلم از طرف من ببوسش مخصوصا وقتی که زبون در میاره
سحر
پاسخ
قرربون تو ندای مهربونم ...بازم مثل همیشه به من و روشا لطف داری عزیزم پارسا جیگرمو ببووس