، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

پایان 5ماهگی عروسک کوچولو

1393/2/31 18:13
نویسنده : سحر
821 بازدید
اشتراک گذاری

روشای دوست داشتنی من

5ماه با خنده هایت خندیدیم و با گریه هایت گریه کردیم ...5 ماه با اومدنت به زندگیمون نور و رنگ تازه ای بخشیدی و گرمای وجودت زندگیمون رو گرمتر کرد .

پرنسس من روز به روز داری بزرگتر میشی و کارای جدید یاد میگیری ... دیگه کامل غلت میزنی و بعضی وقتا یکم میچرخی ... بعضی وقتا هم میخوای تمرین کنی سینه خیز بری ولی فقط در جا چهار و دست و پاتو تکون میدی و حرکت میکنی منم یه کوجولو کمکت میکنم که جلوتر بری کلی هم ذوق میکنی محبت

کار جدید دیگه ای که یاد گرفتی اینه که با لبات صدا در میاری و حباب درست میکنی کلی هم ذووق میکنی ... اخه فسسقل بلا این کارا برای شما خوووب نیستتت عیییییییییییییییییییبهههههیهچشمک

هنوزم با شیر خوردنت مشکل دارم و اصلا دوست نداری شیر بخوری ... یا باید راه ببرمت یا تو خواب بهت شیر بدم یا حموم ببرمت که گرسنه تر بشی شاید یکم شیر بخوری بخاطر همین مجبور شدم اواسط ماه 5 یکم فرنی و حریره بادوم بهت بدم که انگار بیشتر از شیر دوست داشتی و اونا رو میخوردی ولی متاسفانه دچار مشکل اسهال شدی و منم محبور شدم غذای کمکی رو قطع کنم غمگین

البته دکترت گفت سرلاک برنج که قاطی شیرت میکنم رو هر روز یکم جداگانه بهت بدم ... خداروشکر سرلاک رو هم بیشتر از شیر دوست داری ... اتیییییییییییش پاارههههه من همش در حال کشف راههای جدید برای علاقمند کردن شما به شیر خوردن هستم خسته

اخر 5ماهگی بردیمت دکتر برای چکاب وزنت 6620 و قدت 68 بود بوس

یه روز که شما سرحال بودی و منم زیاد خسته نبودم یه چند تا عکس هنری ازت گرفتم و شما هم کلی همکاری کردی نفسسسسسسسسسس منبوسمحبت

اینقدر خوشت اومده بود گذاشته بودمت تو این فنجووونهچشمک

اینم دو تا از ژستای ناز خوابیدنت عرووووسکبوس

اینم وقتیکه دندونی دستت دادم و شما سریع گذاشتی دهنت 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

سارااا
5 خرداد 93 12:01
ااااااااي جانه دلم ماشالله چقده نازززززززززه اين روشا خانومه خوشكل و خوش عكس،،،چه حالي ام كرده تو فنجونه از اين به بعد بذارش تو فنجون بهش شير بده هههههه
سحر
پاسخ
مررسی سارا جون مهربووونم راستی پیشنهاد خیلی خوبی دادی واسه شیرخوردن روشا این راهم امتحان میکنممممم
محبوبه
25 خرداد 93 18:28
جیگر روشا رو بخورم رفته تو فنجون بدو بدو عکس جدید بزار
سحر
پاسخ
محبوبه جون متاسفانه لپ تابم مشکل پیدا کرده اصلا usb نمیشناسه کلی عکس تو دوربین هست فعلا نمیتونم بزارم
مامان ریحانه
9 تیر 93 13:10
ماشالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه خیییییییییل یعکسهاش خوشگله
سحر
پاسخ
ممنونم مامان ریحانه جان ... دختر شما هم خیلی ناز و دوست داشتیه ماشالا