، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

روز مادر

1393/2/31 14:57
نویسنده : سحر
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

در اولین سالی که به برکت وجودت مادر شدم میخواهم صادقانه این دلنوشته را تقدیمت کنم. امیدوارم تو نیز با فرزندان خود اینگونه رفتار کنی.......  

عزیزترینم

از صمیم قلب میگویم که تا زنده ام  هیچ گاه در روز مادر، انتظار هدیه یا سپاسی را از جانب فرزندم نخواهم داشت. هیچ گاه از عنوان مادری ام برای خواسته ای متوقعانه و یا رفتاری همراه با منت، سوء استفاده نخواهم کرد

این را بدان از بابت شب بیداریهائی که در بالینت داشتم،شیره جانی که با بیداری از خواب نوشینم،گوارای وجود نازنینت کردم، عشق پاک و بی ریائی که نثارت کردم بر تو منتی نمیبینم زیرا من خواستم که تو قدم بر زندگیم گذاشتی. از یمن وجود نازنیت بود که من شهد شیرین مادر شدن را چشیدم. با زبانی ساده می گویم تو مرا مادر کردی........... 

 

اگر تو نبودی من همسری بیش نبودماگر تو نبودی من ایثار و گذشت مادرانه را تجربه نمی کردماگر تو نبودی عشق معنای واقعی امروزم را نداشت.  

در لبخند معصوم و کودکانه ات، لبخند زیبای خدا را دیدمبا نگاه عاشق بی تجربه ات، زندگی را برایم معنا بخشیدی. با زبانی ساده می گویم تو مرا مادر کردی...........  

امسال با وجود تو معنای زیبایی مادر بودن را احساس کردم و چه حس شیرینی است ... بینهایت دوست دارم و برایت سعادت ، سلامت ، شادی و خوشبختی ارزومندم .

پسندها (1)

نظرات (1)

ندا
30 اردیبهشت 93 10:18
فدای این دخمل قهرمان بشم که این بارم مثل دفعه قبل واکنش رو به سلامتی زد و دردش رو تحمل کرد. اخه دختر خوشگل و ناز و عزیزم شما که اینقدر مهربون و خوش خنده ای چرا شیر نمی خوری خاله به فدات بشه ، مامانی نگرانته گلم سحر جون پارسا هم دقیقا از آخرای 4 ماهگیش شروع کرد به بهانه گیری و شب نخوابیدن و شیر نخوردن بعد اواخر 5 ماهگیش بود که دندون درآورد نگران نباش عزیزم دندون درآوردن یکم برای بچه ها آزار دهنده ست ایشالا این روزا هم به سلامتی طی می شه. از طرف من این قند عسل رو ببووووس
سحر
پاسخ
خدانکنه ندا جوونم مثل همیشه به من و روشا لطف داری عزیزم ...امیدوارم روشا به حرف خاله ندا جونش گوش بده و شیرشو بهتر بخوره فکر کنم روشا هم میخواد دندون در بیاره و بیتابیها به همین دلیله ... ممنون نداجون ... پارسای خوشگلمو ببوس