، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

روز پدر

1393/2/31 18:14
نویسنده : سحر
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر مباااارک

باید دختر باشی تا بدانی پدر لطیف ترین موجود عالم است

بایددختر باشی تا ته دلت قرص باشد که هیچ وقت جای دست پدر روی صورتت نخواهد افتادمگر به نوازش!

باید پدر باشی تا بدانی دختر عزیزترین موجود عالم است

تا پدر نباشی نمی توانی درک کنی که دختر داشتن افتخار پدر است.باید دخترِ پدر باشی تا احساس غرور کنی...

باید پدر دختر باشید تا بدانید چه شگفتیهایی دارد این عالم

چه عزیز است اخم تلخ پدر و ناز دختر

جه نازک است دل پدر که طاقت دیدن اشک دختر را ندارد

باید پدر دختر باشید تا ......

فرشته نازنین من

دقیقا پارسال روز پدر بود که من رفتم سونو و صدای قشنگ قلبت رو برای اولین بار شنیدم و بابایی همون روز بهترین هدیه اش رو از خدا گرفت ... چه روز قشنگی بود ...شبش اومدیم خونه و بارداریم رو به همه اعلام کردیم و همه به باباامیر بخاطر بابا شدن تبریک گفتن ... امسال فرشته کوچولوش کنارشه و هر روز شما رو بغل میکنه و میبوسه و قربون صدقه میرهمحبت ... قدر بابای مهربونتو بدون خییلی دوستت داره عروسک من ... همش عجله داره زودتر حرف بزنی و هر چی میخوریم میگه سال دیگه این موقع دخترم میتونه بخوره خندونک

میخام تو این روز از بابای خودمم یاد میکنم و امیدوارم که روحش شاد باشه ... اگر تو این دنیا بود بینهایت عااااشقت میشد خوشگل من ... اخه بابای من عاااشق دخترا بود همیشه میگفت خونه بدون دختر صفا نداره بابای نازنینم روحت شاد دلم برات خیییلی تنگههههههخطاگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بیتا
25 خرداد 93 13:51
چقدر روشا نازه سحر خدا برات نگهش داره خیلی دوست داشتنیه مادر فداکار ومهربون چشم به هم بذاری روشا جونت بزرگ شده یه روزایی همش میگفتم کاشکی النا زودتر حرف بزنه الان از صبح اینقدر حرف میزنه کلمو میخوره میبینی سحر جون خیلی زود میگذره از لحظه لحظه همه روزات لذت ببر راستی خدا پدرت رو هم بیامرزه عزیزم اون الان پیش شماست روشا رو میبینه وخوشحاله مطمئن باش
سحر
پاسخ
قرربونت برم بیتا جون من دلم میخواد روشا حرف بزنه سرمو بخووره وااااییی که چه لذتی داره ممنون عزیزم ایشالا سایه پدر گرامیت بالای سرتون باشه ضمنا النا خوشگل نازنازیمو بوووس بارونش کن
محبوبه
25 خرداد 93 18:27
خو منم دلم دختر خواستتتتتتتتتتتتتتتت
سحر
پاسخ
سارااا
8 تیر 93 15:06
سحر جون خدا پدرت رو رحمت كنه ان شالله خدا به مادرت سلامتي بده و روشا و همسرت رو برات حفظ كنه ،،،عجله نكن بذار تا روشا كوچمولوست ازش بيشتر لذت ببري چشم بهم بذاري روشا خانومي شده برايه خودش.بووووووووووس
سحر
پاسخ
ممنون ساراجون از لطفت ...همین الانم وقتی به روشا نگاه میکنم حس میکنم خیلی بزرگتر شده دخترم برای خودش خانومی شده دیگههههه