، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

دختر 55 روزه ما

1392/11/24 16:49
نویسنده : سحر
770 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ، عشقم ، همه زندگیم 

امروز 55 روزه شدی   هفته دیگه باید واکسن دوماهگیت رو بزنی ... امیدوارم که واکسن زیاد اذیتت نکنه و تب نکنی خوشگلکم ماچاخه من اصلا طاقت یه ذره درد و گریه تو رو ندارم 

روزهای من همش با تو سپری میشه ... روزهای شیرینی که علیرغم خستگی ها و بیخوابیهایی که دارم، فقط یه نگاه یا خنده تو کافیه که تموم خستگیهام رو از یادم ببره... وقتی که بغلت میکنم و سرخوشگل و کوچولوت رو روی شونه هام میزاری ، انرژی دوباره میگیرم connie_rockingbaby.gif

تو این مدت من یه مامان حسسسابی توانمند شدم چشمک مامان بودن برای من علیرغم بیخوابی و خستگی و هزار و یک داستان دیگه ای که داشته باعث افزایش یکسری مهارتها شد . از جمله : 1 - توانایی خوردن یک بشقاب غذا و مخلفات و نوشیدنی در عرض دو یا سه دقیقهنیشخند . 2- انجام کارهای منزل فقط و فقط با یک دست (دست دیگه شما رو بصورت گهواره ای بغل کرده)تشویق 3- خوابیدن بصورت نیمه نشسته در حالی که شما روی پای من در حال تکون خوردن هستید... 4- شعرگویی بصورت بداهه و سرودن شعرهایی که توجه شما رو از دلدردهاتون به شعرهای من دراوردنی مامانی جلب کنه (میخوام در اولین فرصت یه کتاب شعر از سروده هام چاپ کنممژه) 5- انجام بیشتر کارهای روزانه منزل در عرض 15-20 دقیقه ای که شما در خواب ناز هستید (جمع جور و جارو و گردگیری)

خلاصه یه همچی مامان توانمندی هسسسسسسسستم منننننننننن خیال باطل

راستی برای اینکه شما روزا بهتر خوابت ببره یکسری اهنگ و صدای سشوار و هود و موتور ماشین دانلود کردم که از صبح اینا رو تو لب تاپ میزارم و شما یکم باهاشون میخوابی که تحمل همین صداها بطور دائم در طول روز معمولا باعث سردردهایی میشه که خودش یکی از شیرینیهای دیگه مادر شدنه قلب

دختر دوست داشتنی من ، بعد از چهل روزگیت تا امروز یکسری کارهای جدید یاد گرفتی ...اول اینکه با دیدن من یا بابایی برامون لبخند میزنی و ما رو میشناسی قلب

صبح ها که از خواب بلند میشی خیلی خوش اخلاقی عسسل من ...وقتی پوشکت رو عوض میکنم معمولا یه لبخند قشنگ بهم میزنی و وقتی باهات حرف میزنم زبونت رو در میاری و میخوای جوابمو بدی (ولی الان خیییلی زوده خوشگل مامان)

چنگ زدن رو یاد گرفتی و بغلت که میکنم یقه بلوزم یا بعضی وقتا موهام که روی شونه ریخته رو چنگ میزنی ... یه چند بار هم موهای خودت رو چنگ زدی و ول نمیکردی متفکر

جدیدا تو کریر میزارمت و میارمت توی اشپزخونه و کارام رو انجام میدم و شما هم خانوم میشینی و گریه نمیکنی (البته تا یک ربع یا بیست دقیقه) بعدش دیگه حوصله ات سرمیره و دلت میخواد مامانی برای شما وقت بزارهلبخند

وقتی بابایی باهات حرف میزنه اینقدر دقیق و جدی نگاهش میکنی انگار داری تک تک حرفاش رو متوجه میشی مژه

با صدای جغجغه هات ساکت میشی و بهشون توجه میکنی لبخند

دایی علی یه شعر قشنگ برات سروده که منم برات میخونمش و شما گوش میکنی

دختر دختر یه دوووووونه

روشای عزیز دردووووونه

نازنازیه خوموووووووووونه

دایی رو تا پایتخت رسونهخنده

به شدت به من وابسته شدی و از الان غریبی میکنی و فقط تو بغل من ساکت میشی ...اینو خییلی دوست دارم از طرفی خیییلی سخت هم هست چون پیش هیچکس دیگه ای نمیمونی حتی مامانی که خییلی دوستت داره ...وقتی از بغل مامانی میای پیش من جوری دستت رو میندازی دور گردنم و سرت رو میزاری رو شونم که انگار میترسی از پیشت برم ...ولی من همیشه کنارتم دختر ملوووس منقلب البته غریبی کردنت طبیعیه چون از صبح فقط با من هستی و منو میبینی و بقیه برات یکم غریبه هستن

خلاصه اینکه روز به روز داری شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی عسسل منمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

حالا دیگه وقت عکسسسسسسسهه

اینم روشای مظلوووم

اینم روشای خندوون

این عکسها رو هم با گوشی گرفتم یکم کیفیتش پایینه ولی دوستشون دارم

مامان فدای اون خنده های نازت بشهههههقلب

 اینحا هم با دقت به اویزای کریرت نگاه میکردی و بعضی وقتا میخندیدی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شازده پاشا
24 بهمن 92 18:12
سلام مامان روشا خوشگله .هزارماشالاخداحفظش کنه . اگه دوست داشتین به ماسربزنیدخوشحال میشیم میتونیم تبادل لینک هم بکنیم
سحر
پاسخ
مرسی مامان پاشا جون لطف دارید حتما به وبلاگ پاشا جون سر میزنم
مامی النا
26 بهمن 92 0:41
وای ما که دلمون ترکید این روشا خانم رو ندیدیم هنوز خدا واست نگهش داره چه جیگری شده اینم یه بوس از راه دور
سحر
پاسخ
بیتا جون هر وقت دوست داشتین بیاین خونمون ... منم خوشحال میشم ببینمتون...دلم برای النا جونم تنگ شده
مينا
26 بهمن 92 9:11
نميدونم چرا وقتي وبلاگ روشاي عزيز رو ميبينم كلي دلم براي دختر ضعف ميره آخرشم اين روشاي خاله منو وسوسه ميكنه براي دختر دار شدن الهي خدا حفظش كنه دخترمون رو روشاي عزيز خاله
سحر
پاسخ
مینا جون لطف داری عزیزم ... عرشیا جونمو ببوس
مرجان
27 بهمن 92 10:46
دخترمون چقده بزرگ شده روشای مظلوم خیلی خوردنیه این تلای خوشکلش منو کشته ایشالا که واکسنشم به سلامتی بزنه و خیال مامان گلش راحت بشه
سحر
پاسخ
مرجان جون این مظلومیت قبل از گریه ست منم فقط منتظرم واکسنش رو بزنه خیلیا میگن بعدش گریه ها و شب بیداریاش بهتر میشهمواظب خودتو نینی گولومون باش
کژال
28 بهمن 92 2:47
حالا سحر کجاشو دیدی !بزار این عروسک خانوم بزرگتر بشه ببین چه مهارتهاییرو یاد میگیری
سحر
پاسخ
بله کژال ... روشا دقیقا هر مهارتی رو که تو این چند سال بلد نبودم حسااابی یادم داد
ساراااا
28 بهمن 92 9:34
ماشالله ماشالله هزار ماشالله به اين گل دخترتتتتتت خانومي شده براي خودش هااااااا،،،جانه دلم خدا حفظش كنه از طرف من بوس بارونش كن
سحر
پاسخ
مرسی سارای مهربونم یه بوس گنده از طرف روشا واسه خاله سارا جوون و امیرعلی نازنین
ندا
5 اسفند 92 0:15
واااااااااااااااااااای خدایاااااااااااااااااااا من چقدر این دخمل خوشگلت رو دوست دارم ، هزار ماشالا مثل عروسک می مونه ، خدا حفظش کنه؛ چه خنده قشنگی داره این دخمل ما ، مشخصه از این بچه های خنده روه ، بوووووووووووووووووووس به روی ماه روشای عزیز و مامان مهربونش ، راستی خسته نباشی مامانی مهربون
سحر
پاسخ
مرسی ندا جون نازنینم همیشه به من وروشا لطف داری عزیزم
مامی کیارش و کیانا
23 اسفند 92 8:50
خاله قربونش بره اله آخ چقدر خوشگل و نانازی
سحر
پاسخ
ممنون الهام جون لطف داری عزیزم