، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

چهل روزگی پرنسس روشا

1392/11/13 11:00
نویسنده : سحر
978 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داشتن یعنی کمدی پر از دامن های رنگی چین چینی 

دختر داشتن یعنی اتاقی پر از عروسکای ریز و درشت که هروقت میری تو اتاق یه تیکه اش بره زیرپات و نفست ببره 

دختر داشتن یعنی یه میز توالت پر از کش های رنگی رنگی 

دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی و بنفش 

دختر داشتن یعنی ناز و عشوه های  یک روز تعطیل برای بابا

دختر داشتن یعنی پچ پچ های آخر شب مادر و دختری توی یه تخت کوچیک صورتی 

دختر داشتن یعنی لاک های رنگی 

دختر داشتن یعنی تتوهای رنگ به رنگ روی بازو 

دختر داشتن یعنی رقص ، قر ، خنده های از ته دل ، موهای بلند ، دامن های زیبا ، کمد پر از لباس ، ناخن های لاک زده ، عروسکهای ریز و درشت ، میزتوالت پر از گل سر و گوشواره و .... 

دختر داشتن یعنی عشق در یک کلام

 چهل روزگیت مبارک نفسم قلبماچ   متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

دختر نازم، چهل روز از زمینی شدنت گذشت... چهل روز با وجودت حس زیبای مادر شدن رو احساس کردم ... بعضی وقتا باورم نمیشه که منم مامان شدم و خدا یه فرشته دوست داشتنی بهم داده ... وقتی به صورت معصوم و فرشته وارت نگاه میکنم همه وجودم پر ازعشق میشه ... همش به این فکر میکنم که بتونم مادر خوبی برات باشم و به خوبی بزرگت کنم ... خیلی ارزوها و نقشه ها برات دارم که ایشالا بتونم انجامشون بدم .

تو این چهل روز خیلی کارای بامزه ای کردی ... وقتی یکم گرسنه ات میشه سریع دستات رو میخوری اینقدر ملچ ملوچ راه می اندازی که خندم میگیره ... قیافت خیلی بامزه میشه . تازگیها یاد گرفتی بغض میکنی ... یعنی میخام درسته قورتت بدم نیشخند لبای نازت رو جمع میکنی و چونه ات رو یکم میلرزونی ... یعنی من اماده گریه کردنماااااقلب.بعضی وقتا دلم میخواد بوس بارونت کنم ولی دلم نمیاد صورت نازتو زیاد بوس کنم ... اخه مامانی پوستت خییلی حساسه بیشتر سر و دستات رو بوس بارون میکنم ... شما هم خیلی خوشت میاد و دستات رو بالا میگیری تا ببوسم ههههههههه 

وقتی خوابی عین فرشته ها هستی ... از نگاه کردن بهت سیر نمیشم عسسلم 

دستات رو خیلی به چشمت میزنی ... بعضی وقتا مجبورم دستات رو ببندم تا راحتتر بخوابی چون با حرکت دستات سریع میپری و اول خودت میترسی 

وقتی راهت میبرم و سرتو رو شونه هام میزاری و اروم میشی خیلی حس قشنگیو تجربه میکنم ... یه فرشته تو بغل من اروم میگیره ... این یکی دیگه از لذتهای مادر بودنه ... وقتی برات شعر میخونم و گریه ات بند میاد و ساکت میشی رو خیلی دوست دارم.ماچ

چهلمین روز تولدت، مامان مهربونم اومد و شما رو حموم کردیم ... دیگه بعد از حموم چهلمت باید خانوم تر بشیاا لبخند نیشخند دیگه کمتر گریه و بی تابی کنی دختر گلم 

دعا میکنم همیشه سلامت باشی و هیچوقت ناراحتی و غصه تو دل کوچیکت نباشه و همیشه بخندی دختر قشششششنگ من متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

یه چند تا عکس برات میزارم که اولی مربوط به ژست قشنگ خوابیدنته

این عکس مربوط به حموم چهلمین روز تولدته عششقم قلب همیشه بعد از حموم دوتا دستات رو با هم میخوردی منم دوربین رو اماده کرده بودم که ازت عکس بگیرم  ولی اینبار این کار رو نکردی هههههههههههههه نیشخند

این عکس هم تو حالت خوردن دستت هستیماچ خیییلی این حالتت رو دوست دارم میخوام درسته قورتت بدم قلب

تو این عکس هم اماده گریه هستی ... البته از اون گریه الکیهااا چشمک چون وسط گریه یهو خندیدیابله

راستی اینم بگم به محض اینکه لباسها و پوشکت رو در میاریم میخندی یا ساکت میشی ولی واویلا به وقتی که بخواییم لباس تنت کنیم ... حتی جوراب یا دستکش ... سریع گریه میکنی و غرمیزنی ... یعنی اینجوری بگم کلا دوست نداری لباس تنت باشه ... همش دوست داری بدون لباس و لخت باشی متفکر

عکس بعدی هم مربوط به روزیه که رفته بودیم خونه مامانم و بعد از ظهر یکم گریه میکردی دایی علی مهربون هم شما رو گرفت و حسابی باهات رقصید و تکونت داد ... شما هم کلی خوشت اومده بود و ساکت شده بودی برات اواز میخوند و شما هم گوش میکردی ... خییلی بامزه بود چند تا عکس خوشگل هم با دایی جونت گرفتی ... از اون روز به بعد شبا که یکم گریه میکنی ما هم به سبک دایی علی شما رو راه میبریم تا ساکت بشینیشخند

 

مررررررررررررررررررررررررررررسی داااااااااااااااااااییییییییییییییییی جووون قلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرنی
10 بهمن 92 12:36
سلام سحر جون دخمل خیلی نازی دارین ماشالا هزار ماشالا عزیزم به منم سر بزنین تا باهم دوست بشیم منتظر شما وروشای گلم هستم بوســـــــــــ برای روش خانم گل
سحر
پاسخ
مرسی ارنی جان لطف داری عزیزم... حتما به وبلاگت سر میزنم خانومی
ندا
11 بهمن 92 5:37
عزیزززززززززز دلمممم 40 روزگیت مبارک فرشته آسمونی ایشالا 120 ساله بشی و سایه بابا و مامان مهربونت همیشه بالای سرت باشه الهی فداش بشم من چقدر ناز شده ، هزار ماشالا خیلی خوشگل و بانمکه سحر جون از طرف من یه بوس کوچولو از لپای نازش بکن بوووووس به روی ماه هر دوتون
سحر
پاسخ
مرسی از لطفت ندای مهربونم ... شما هم پارسا خوشگلمو ببوس
مرجان
12 بهمن 92 13:59
سحر جونی یکی از دوستام میگه دختر نداشته باشی یعنی هیچی نداری وقتی دختر دار شدن یعنی ... خوندم دلم ضعف رفت و دیدم انگار همه دختر دارا هم نظرن روشا جونی خیلی نانازی شده از اون دستای کوچولوش یه بوس ابدار از طرف من بهش بکن ایشالا که در پناه پدر و مادرش و زیر سایه حق خوشبخت و شاد باشه
سحر
پاسخ
دوستت دقیقا حرف مامانم رو میزنه مرجان جونی ... ایشالا نینی نازنازی تو دلت زودی دنیا بیاد و عکسشو برامون بزاری
ساراااا
13 بهمن 92 11:26
جانههههه دلم عزيزم ماشالله چه انمي شده ووي به اون نگاه و گريش فداي اون تيپت بشم خوش تيپه خاله
سحر
پاسخ
مرررسی خاله سارا جون مهربون امیرعلی جونمو ببوس
کژال
19 بهمن 92 1:00
وااااااااااااای خدا من هر چی عکسای این دخمل خوشگلو میبینم سیر میشم . از طرف من یه ماچ گنده بکنش راستی سحر چقدر داداشت برای من آشناست
سحر
پاسخ
مررسی خاله کژال یه بوس گنده هم از طرف من و روشا برای ارین جوون
پريسا
26 بهمن 92 9:46
سلام دردونه واي خدا چه قدر اين روشا جيگره شيطونه ميگه يه روز پاشم بيام خونتون همچين محکم بوسشس کنم
سحر
پاسخ
قربون تو پریسا جون ... هر وقت دوست داشتی با عرفان جیگر بیا خونمون ... خوشحال میشم ببنیمت این یه تعارف نیستاااا