، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

تولد یکسالگی پرنسس روشا با تم مینی موس

1393/10/11 0:47
نویسنده : سحر
2,492 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلترینم بالاخره روز تولد یکسالگی شما رسیدد....

امسال تولدت رو بجای 30 اذر ، جمعه 5دیماه گرفتیم چون شب یلدا مصادف شده بود با28 صفر و  من و بابایی تصمیم گرفتیم تولدت رو یکم عقبتر برگزار کنیم .

از چندماه قبل تصمیم گرفته بودم که امثال تولدت رو با تم مینی موس بگیرم چون به نظرم خیلی بهت میاد موش موشک من .خلاصه طراحی تم رو انجام دادم و زحمت لباس شما رو هم مامانی فایزه مهربون کشید ...(دستش درد نکنههههههبوس) .با بابایی تصمیم گرفتیم تولد یکسالگی شما خصوصی و خودمونی باشه و فقط مامان فایزه و دایی علی و بابا نیکنام و مامان ویدا و عمه بنفشه و عمو بهرنگ و زن عمو سما دعوت بودن ...چون فکر کردیم شلوغی شما رو اذیت کنه بهمین خاطر زیاد مهمون دعوت نکردیم ... ایشالا تولد سالهای بعدت که یکم بزرگتر شدی با مهمونای بیشتری برگزار میکنیمچشمک

روز قبل تولدتون مامانی فایزه اومد کمکم و غذاها رو اماده کردیم و تزیینات رو انجام دادیم . خداروشکر روز تولدت هم خوب خوابیده بودی و حسابی با ما تا اخر شب یعنی حدود ساعت ده همکاری کردی فررشته منبوس

تو تولدامسالتون من و شما لباس ست هم پوشیدیم هردو خالدار قرمز سفید و خیلی بامزه شده بود و همه خوششون اومده بود.

کلی هم شما رقصیدی و برای همه دلبری کردی عزیززززتریینم ....ایشالا همیشه سلامت و خندون باشی و تولد 120 سالگچشمکیت رو جشن بگیری عشششششششششقمبوسمحبت

اینم عکسای تولد روشا بانو با تم مینی موس

 

وقتی دختر خوووشگلم میرقصههههخندونک

روشا و داایی علی 

توووولدت مباااارک گل خوووشگل و دوست داشتنی محبت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

ندا
11 بهمن 93 13:07
واای واای وااای فدای دخملی گلم بشم تولدت مبااااارک باشه عسلم انشالا تولد 120 سالگیت رو جشن بگیریم فرشته کوچووولووو مامانی دستت درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدی خسته نباشی سحر جون همه چیز خیلی زیبا و قشنگ شده عزیزمممم انشالا عروسیش از طرف من ببوسش
سحر
پاسخ
ممنون ندایی جون مهربون ...شما هم پارسا جیگرو ببوس
عمه فروغ
11 بهمن 93 15:41
تولد تولد تولدت مبارکروشا جونم 1 سالگیت مبارم ان شاا.. 1000 ساله بشی عزیزم ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی فرشته کوچولو همه چیز خیلی عالیه عکس هاتم خیلی خوشگله عزیزم خوشحال میشم به من هم سر بزنید اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کنیم
سحر
پاسخ
ممنون فروغ جان لطف دارید ...مرسی که به وبلاگ روشا سر زدید
شیوا
30 بهمن 93 14:30
سلام سحر جون خانومی کجایی چرا اینقدر بی خبری؟ روشا جونم حالش خوبه؟ وقت کردی خوشحال میشم یه سری به ما هم بزنی خانومی. بوس برای روشا خوشگله.
سحر
پاسخ
سلام شیوا جوون ممنون عزیزم که به وبلاگ روشا سر میزنی. ما خوبیم فقط حسابی مشغول روشا هستم و تمام وقتم دراختیارشه خیلی کم وقت میکنم بیام وبلاگشو اپ کنم و به وبلاگ دوستان سر بزنم شرمنده