، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

20 روز از زمینی شدن فرشته ما گذشت

1392/10/20 18:21
نویسنده : سحر
641 بازدید
اشتراک گذاری

عسسسسلم دختر نازم 

20 روز از اومدنت به خونه ما میگذره ... تو این مدت  حال و هوای خونمون خییلی عوض شده ... مامانی جوون مهربونت دوهفته ای پیش من بود و از من و شما مراقبت میکرد . طفلک خیلی خسته شد هم از شب بیداری و هم از نگهداری و مراقبت از من و شما ... از همینجا بهش میگم عااااشقانه دوستت دارم مامان مهربوونم قلب

بابایی که حسابی عااشق شماست ... به عشق شما از سرکار میاد خونه و اولین سوالی که میپرسه همیشه راجع به شماست... دخترم چطوره؟؟ دخترم چیکار میکنه ؟؟؟ دخترم خوابه؟؟ دخترم بیداره؟؟ قربون دختر برمنیشخند البته بعضی وقتا هم میگه اول شما بعد دخترم (اینجوری میگه که من حسوودی نکنمچشمک) ولی میدونم که الان تمام دنیای بابایی دختر طلا هستش ... منم خووشحالم کوچولوی نازنین

این مدت همه چی خوب بوده فقط شما شبا یکم دل درد داری و گریه میکنی و به خودت میپیچی و من نگران و ناراحت از اینکه کاری نمیتونم بکنم فقط باهات حرف میزنم و نوازشت میکنم تا ارومتر بشی ... اخه دکترت میگه قبل از یکماهگی اصلا هیچ دارویی برای دل دردهای نوزاد نباید بهش داد و فقط باید دل کوچولوت رو ماساژ بدیم و مدارا کنیم ... من فقط ارزو میکنم که این دل دردهات زودتر خوب بشه چون وقتی گریه میکنی دل من کنده میشه و اشک تو چشام میاد... نمیخوام چشای نازت هیچ وقت اشکی باشه خوشگل من قلبماچ

این چند هفته من شبا اصلا خواب ندارم شاید 2-3 ساعت در شبانه روز میخابم ولی همه فدای یه تار موی قشنگت... خوب مادر شدن همینه دیگه چشمک

از خدا میخوام همیشه سلامت و شاد باشی و هیچ وقت درد و ناراحتی سراغت نیاد ... آمییییییییییییییییییین

الانم وقت اینه که چند تا عکس از روشای نازم بزارم

روشاااا و عروسکهاااااا

بیشتر وقتا اینجوری میخوابی عششششششششقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ندا
21 دی 92 13:09
وااااااااااااااااای خدایاااااااااااااا هزار ماشالاااااا، سحر جون به خدا روشا شبیه فرشته هاست ، هزار ماشالا با اینکه تازه به دنیا اومده خیلی خوشگله ، ایشالا 120 ساله بشه و سایه مامان و بابای مهربونش همیشه بالای سرش باشه من که تو عکس دوم به زور روشا رو از عروسکاش تشخیص دادم ، مثل عروسکاش خوشگله ماشالا بچه ها معمولا تا 2-3 ماه دستاشونو میارن بالا و می خوابن ، فداش بشم من ، می گن تو شکم مادر فرم قرار گرفتن بچه اینجوری بوده . پارسا هم همینطوری می خوابید واسه اینجور خوابیدناش دلم تنگ شده از طرف من این فرشته ناز و خوشگل رو ببوس
سحر
پاسخ
خاله ندا جون مهربون لطف داری عزیزم درست میگی بخاطر وضعیت قرارگرفتن تو شکم مادر نینی ها اینجوری میخوابن ولی خیلی بامزه است هرچی هم دستاش رو میارم پایین باز خودش میبره بالا و اینجوری میشه
ندا
21 دی 92 13:09
سحر
پاسخ
بووووس خوشگل از طرف روشا برای خاله ندا جووونش و پارسا جیگر
مامی کیارش و کیانا
22 دی 92 8:42
ماشاله لا حول ولا قوت الا باله العلی العظیم سحر جونم روشا خیلی خوشگل و نازه الهی قربونش برم یه فرشته واقعی خوشحالم که خوذت و دختری سالم هستید . ایشاله روشا زیر سایه بابا و مامان مهربونش بزرگ بشه
سحر
پاسخ
ممنون الهام جوون لطف داری عزیزم... قبل از اینکه برم اتاق عمل خییلی برای شما و دو تا گل دوست داشتنیتون دعا کردم که همیشه سلامت و شاد در کنار هم باشین آمییییین
کژال
23 دی 92 16:42
سحر عاشق اون عکسشم که با عروسکاش انداختی . یادم باشه دخملم که بدنیا اومد همچین عکسی ازش بندازم. اگرم پسر بود که با ماشینا و تفنگاش. عروسک کوچولورو از طرف من هزار تا ببوسسسسسسسسش
سحر
پاسخ
یه ماچ گنده از طرف روشا و مامان سحر برای خاله کژال و گل پسر دوست داشتنیش ارین
محبوبه
29 دی 92 15:04
وای سحر جون خیلی نازه ماشالله.ترخدا هی واسش صدقه بنداز.خیلی جیگر دوست داشتنیه
سحر
پاسخ
مررسی محبوبه جون لطف داری عزیزم... تو هم متین خوشگل و نازمو ببوس