، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

سیسمونی دختر نازم روشا

1392/10/20 18:21
نویسنده : سحر
3,439 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم از وقتی که به دنیا اومدی اینقدر مشغول کارهای مربوط به شما شده ام که دیر به دیر میرسم وبلاگت رو اپ کنم . از ذوق دنیا اومدن شما سریع خبر به دنیا اومدنت رو تو وبلاگت نوشتم و بعدش یادم افتاد هنوز عکسای سیسمونی خوشگلت رو که مامانم زحمت کشیده و تهیه کرده بود رو نگذاشتمنیشخند . برای همین این پست مربوط به عکسای سیسمونی نازته که برات میزارم .

این عکس رو هر کاری کردم همش تار میشد دیگه ببشششخیدددمتفکر

سرویس روتختی و قنداق فرنگی که مامانم زحمت کشید و دوخت و پتوی خوشگلت

من عااااشق این الاغه ام

 خوب اینم از عکسای سیسمونی پرنسسمقلب مامانی ایشالا از همشون به شادی استفاده کنی نازنیییییییییییینم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی النا
21 دی 92 1:02
دست مامان مهربونت درد نکنه خیلی قشنگ وشیک بود وسایل این عسل خانم از قول من ببوسش سحر جون
سحر
پاسخ
ممنون بیتا جوونم... تو هم النا جونمو ببوس
ندا
21 دی 92 13:13
به به به چه سیسمونی کامل و خوشگل و قشنگی ، دست مامان مهربونت درد نکنه سحر جون دست خودتو و بابای مهربونشم درد نکنه خوشبحال روشای گلم با این مامان و مامان بزرگ باسلیقه ش. ایشالا جهیزیه شو بخری عزیزم
سحر
پاسخ
ممنون نداجون ... واقعا دست مامانم درد نکنه ... واااییی از فکر اینکه یه روزی قراره روشا ازدواج کنه دلم میگیره... به مامانم میگم میگه دختر داشتن همینه دیگه یه نگرانی داری که بعدا قراره دخترت با کی ازدواج کنه و دست کی بدیش