، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

روشا پرنسس مامان و بابا

هفته 32 بارداری

1392/8/13 15:38
نویسنده : سحر
3,199 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من وارد 32امین هفته بارداریم شدم .... هوووووووراااا تقریبا 6هفته دیگه دختر نازم رو بغل میگیرم .... خدایا شکرت بخاطر دوران بارداری خوبی که داشتم . این چند هفته اخیر فقط یکم سرکار سختم میشه همش نشسته ام و باعث میشه یکم کمردرد بگیرم بعضی وقتا هم پاهام درد میگیره ولی در مجموع همه چی خوب بوده و اگه خدا بخواد تا اخر آبان بیشتر نمیرم سر کار و ماه آخر رو مرخصی میگیرم.

خانوم طلا دیروز یکم منو نگران کردی .... آخه نزدیک 10ساعتی بود که اصلا تکون نمیخوردی ناراحت منم هر چی شیرینی و شکلات و آب پرتقال خوردم هییییییییییییچ تاثیر نداشت ... اینقدر نگران شده بودم از طرفی نمیخواستم به امیر هم بگم و نگران بشه بخاطر همین صبح که اومدم سر کار همش منتظر بودم که یه کوچولو تکون بخوری و دل من شاد بشه .خلاصه نزدیکای ظهر بود که یه چیزی مثل نبض تو دلم شروع کرد به زدن... عین همون حرکتای اولین بارت تو دلم .ولی همینا هم منو شاد کرد و از نگرانی بیرون آوردلبخند خوشگل من تو هرچی بیشتر حرکت کنی من خوشحال تر میشم ...امروز خداروشکر از اول صبح دوسه تا لگد جانانه بهم زدی و منم همش قربون صدقه ات رفتم قلبماچ

راستی بهت بگم که بیشتر خریدای سیسمونی نازت رو با مامانم و بابا امیر انجام دادم و ایشالا آخر این ماه اتاق خوشگلت رو آماده میکنم

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان
14 آبان 92 13:15
ای روشای وروجک که خودتو لوس میکنی
تو که میدونی مامانی چقده دوست داره چرا اخه نگرانش میکنی
تازه فقط مامان سحرت تنها نگرانت نمیشه که تمام خاله هات دلشون واست شور میزنه
دخمل خوبی باش و سالم وصحیح بیا بغل مامان گلت

قررربون تو خاله مرجان نازنین
ندا
20 آبان 92 0:30
مبارککک باشه سحر عزیزم ایشالا همین روزاست که بارت رو زمین می زاری فدات بشم سحری اصلا خودتو نگران نکن بچه ها بعضی وقتا مثل ما دوست دارن بیشتر بخوابن قربونش برم اتاقشم که داره آماده می شه مبارکت باشه فرشته کوچولو
سحر
پاسخ
مرسی ندا جوون مهربووونم. ههههههه اره فکر کنم این ماههای اخر یکم دخترممم تنبل شده
محبوبه
7 آذر 92 21:17
فدای روشا جونم بشم. زود بگذره این روزا و روشا زود بیاد بغل مامان مهربونش ایشاالله
سحر
پاسخ
خدانکنه محبوبه جووونم به من و روشا خییلی لطف داری عزیییزم